Jeśli masz wątpliwość co do samochodu, który chcesz kupić, skorzystaj z usług doświadczonego rzeczoznawcy aby sprawdzić stan lakieru samochodu.

Warsztaty blacharskie i lakiernicze często potrafią doprowadzić samochód do takiego stanu, że na tzw. „oko” nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy samochód był po naprawie czy nie.

Jeśli większość elementów ma na sobie 100-120 mikronów lakieru, a jeden lub kilka mają dwa lub trzy razy tyle, to niemal pewne, że w tym miejscu działał lakiernik. Taka sytuacja wystąpi zawsze, gdy element trzeba było prostować.

Gdy nie jesteśmy pewni, czy 180 mikronów to już dwie warstwy lakieru albo czy 100 mikronów na wewnętrznej części słupka to ślad po naprawie blacharsko-lakierniczej, mierzmy symetryczne elementy: lewy słupek – prawy słupek, lewy próg – prawy próg. Kilkuprocentowe różnice o niczym nie świadczą, ale już kilkudziesięcio- lub kilkusetprocentowe – tak!

Chcesz mieć pewność skorzystaj z naszych usług – badanie lakieru.

Zapraszamy do biur w Krakowie oraz Kazimierzy Wielkiej.